۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه

shavua Tov


Shavua Tov


Display Transliteration
Hebrew Prayer and Translation

שָׁבֽוּעַ טוֹב

Shavua tov, may you have a good week, may you find the happiness you seek. Shavua tov, may your week be fine, may it be as sweet as the Sabbath wine.
برای همه خوانندگان این وبلاگ؛چه آنهایی که آنرا توسط پُست الکترونیکی(ایمیل){خواستم ایمیل را بفارسی ترجمه کُنم اما باز انگلیسی شد} دریافت میکنند و چه اتفاقی از اینجا گذشته اند؛آرزوی هفته ای خوش و پُربار میکنم.این وبلاگ چند نویسنده با عقایدی مختلف دارد و تنها نقطه مشترک دین و آئینمان مان یهودیت و ایرانی بودن میباشد.
من تا حد توانم سعی میکنم تا به دین و عقیده ای بجز فاشیسم و فناتیسم دینی   حمله  و بی احترامی نکنم.نوشته های دیگرْ نویسندگان را نیز من پُست میکنم؛بنابراین  حرف آخر را من میزنم و مسئولیت هرچه آنها مینویسند با من است.
 طاووسک میگه:خاب سو میکنن ت؛ننه تو دور از جون به عزات میشونن.منم بهش میگم از اصلِ اولِ قانون اساسی آمریکا استفاده میکنم که آزادی بیان رو تضمین کرده.میگه:خاب بس.
خداحافظ و شالوم تا هفتهء دیگر:میرزا عِزرا
Union for Reform Judaism                     Association of Reform Zionists of AmericaBureau of Jewish Education - Los AngelesNational Association for the Education of Young childrenThe Jewish Federation of Greater Los AngelesAnti-Defamation League











هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر