۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

سرزمین عجایب (۲)


در وبگردی رسیدم به این سایت که میگوید:سالهاست یهودی ام..
(برای دیدن روی خواندن مطالب دیگر »در پائین کلیک کنید!).
من یک یهودی ام . . .


سالهاست یهودی ام . . .


من یک یهودی ایرانی هستم و در ایران آزادانه زندگی می کنم . به اعتقاد من صهیونیسم هرگز مساوی یهود نبوده است ، 


بلکه این یهود بوده است که مورد سواستفاده صهیونیسم قرار گرفته است . صهیونیسم برای برای ترساندن یهودیان اروپا ، 


هلوکاست را به راه انداخته است . هلوکاست هم می تواند واقعیت داشته باشد و هم نه . اما چیزی که مشخص است این 


است که هلوکاست برای ترساندن یهودیانی طراحی شده بود که نمی خواستند اروپا را ترک کنند




صهیونیسم سیاسی ، صهیونیسم ادبیهرکه هست که گویِ ضد یهود بودن را از برادران حزب الله ای ربوده.لوگویش که پرچم اسرائیل در آتش است.در معرفی خودش هم که میگوید:صهیونیسم برای برای ترساندن یهودیان اروپا ، هلوکاست را به راه انداخته است .اینجا هم نمونه ای از کامنتهایی که برادران مسلمان برایش میگذارند: 

سلام همسفر سرزمین عشق

خدا قوت و خسته نباشید
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارین 
وبلاگ قاصدک افتخار سربازی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ونائب بر حقش رو به شما تبریک و ارزوی استدام و ثبات قدم رو براتون داره
انشالله به حق بی بی دو عالم مادر حضرت زهرا در راه سربازی و جانبازی برای دین مبین اسلام و اعتلای پرچم پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز سربازی حضرت امام خامنه ای روحی فداه همیشه و در همه حال موفق و موید و پیروز باشید
منتظر دیدار و نظرات ارزندتون توی قاصدک هستم 
البته اگر منت بزارید و تشریف بیارید
واین رو هم اضافه کنم که خوشحال میشم بیشتر باهات در ارتباط باشم
منتظرت میمونم مومن

ارادتمند همه سربازان حضرت امام خامنه ای روحی فداه و فرمانده اخراجی های از بلاگ تا پلاک88

یا علی
التماس دعا


من یقین دارم که این وبلاگ توسط گروهی مسلمانِ حزب اللّهی اداره میشود.در این چند سالی که از شروع کار این وبلاگ میگذرد،کوچکترین اشاره به اعیادِ یهودی نشده است.
طاووسک میگه:آغوزیم باشن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر